A ceremóniamester, vagy vőfély az, aki az esküvőt „házigazdaként” kézben tartja. Azért idézőjelesen, hiszen a valódi házigazda midig az ifjú pár, de a friss házasok válláról a kinevezett házigazda, a ceremóniamester, vagy vőfély veszi le a házigazdára háruló terhek súlyát. A vőfélyek hagyományos, magyaros stílusban, a ceremóniamesterek a modern, elegánsabb verzióban vezénylik az esküvőt.
Ha szeretnétek, hogy a nagy nap minden részletében tökéletes legyen, bízzátok rám az irányítását!

Ceremóniamesterként a fő feladataim:

  1. Programterv – az esküvő szervezésének elejétől, több alkalommal egyeztetünk, és a nagy vonalakból kiindulva, a percre pontos lebontásig megbeszéljük, és összeállítom számotokra a nagy nap menetrendjét, az összes kapcsolódó tényezővel együtt. A megbeszélések során mindig az éppen aktuális kérdésekkel kapcsolatosan ellátlak Benneteket tanácsokkal, ötletekkel, és rengeteg kérdéssel, hiszen valószínűleg az első alkalom, hogy esküvőt szerveztek. Éppen ezért érdemes minél előbb, akár már a konkrét dátum fixálását megelőzően összeülnünk egy INGYENES, és semmire nem kötelező beszélgetésre, annak érdekében, hogy a kezdetektől a segítségetekre lehetek. A beszélgetések során mindig a szervezés következő lépésére is kitérünk: mire érdemes odafigyelni az adott területen, mit kérdezzetek meg, hogyan védhetjük ki a különböző bakik lehetőségét.
  2. Konferálás, és a násznép terelgetése – a nagy napon mindenki a párt kérdezné, hogy éppen milyen program következik, vagy épp lemaradnának a vendégek a különböző eseményekről (nyitótánc, torta, beszéd…), ha nincs, aki összefogja, koordinálja, és irányítsa a násznépet.
  3. Játékok és egyéb programok – Veletek, a jegyespárral egyeztetve, pontosan meghatározott (ezt a konkrét játékot mindenképp szeretnénk), vagy nagyjából körülhatárolt keretek között (olyan játék még jöhet, ami…, olyan viszont nem, hogy…) felkonferálom és levezetem a játékokat – figyelve arra, hogy az est ritmusába illeszkedjenek a programok. Nem szakítom meg az éppen teljes lendülettel dübörgő bulit, de akkor, amikor kicsit leül a hangulat, ürül a parkett, a megfelelő szórakoztató elemekkel visszacsalogatom a társaságot, hogy a buli újabb lendületet kapjon.
  4. Amit a násznép és az ifjú pár sem szokott érzékelni a ceremóniamester jelenlétéből, maximum a hiányából: a háttérben koordinálom az esküvőn részt vevő szolgáltatók munkáját . Nálam nem fordulhat elő, hogy nem tudja a fotós, vagy a videós kolléga, hogy éppen hozzák a tortát, vagy az örömapa beszédet fog mondani a leves után. Ennek megfelelően rengeteg problémát úgy orvosolok, hogy nem is tudtok róla.
  5. Mindezek mellett a legfontosabb: gondoskodom róla, hogy a Nagy Nap rólatok szóljon, és tudjátok gondtalanul élvezni.

Milyen esetben NEM én vagyok a megfelelő a nagy napotok koordinátorának / ceremóniamesterének?

  • – Ha hagyományos, lánykikérős, pajzán-verselős, „tojásgörgetős” esküvőre vágytok, akkor nem én vagyok az emberetek, egy vőfélyre van szükség, akit szívesen ajánlok magam helyett.

  • – Ha a násznép közel fele külföldi, és nem csak magyarul és angolul kell kommunikálni, hanem más nyelven is. Beszélek, folyamatosan kommunikálok angolul, így ha vannak külföldi vendégeitek, a magyar és angol nyelvű konferálás, az időnkénti fordítás és segítségnyújtás számukra nem fog nekem sem gondot okozni. Viszont nem vagyok anyanyelvi, vagy tolmács szinten angolból, más nyelvekből még a folyékony kommunikáció szintjén sem, így ha más, vagy több nyelven kell az egész estét vezényelni, vagy az angol nyelv tolmácsszintű ismerete elvárás, szívesen ajánlok olyan kollégát, akinek már láttam a munkáját, dolgoztunk együtt, és aki hasonlóképpen a szívén fogja viselni az esküvőtök sikerét, mint jómagam.

  • – Ha félő, hogy a lagzin a ceremóniamesternek kidobófiú szerepet is be kell tölteni. Ha tudod, hogy a vendégek között vannak, akik kis alkoholmennyiség után sem bírnak már magukkal, és elképzelhető, hogy őket kell szétválasztani, vagy a helyszínről eltávolítani, akkor érdemesebb egy megfelelő fizikumú, férfi kollégát megbízni ezzel a nemes feladattal (szintén szívesen segítek, ajánlok olyan férfi kollégát, aki nem fog megrettenni a feladattól) – nőként a kedvességgel és a mosollyal tudok csak hatni az alkoholmámorban fürdő vendégekre is.

  • – Ha olyan ceremóniamestert szeretnétek, aki a koordinátori szerepkör (és a tánccal kapcsolatos feladatok, mint a násznép megtáncoltatása, vagy akár tánctanítás az esküvőn) mellett más módon is feldobják a hangulatot , például bűvészműsorral, stand-up jellegű humorral, énekkel, stb. Ebben az esetben is forduljatok hozzám bizalommal, és ajánok a kollégák közül a különleges igényeknek is megfelelő, megbízható, lelkes ceremóniamestert.

Ahhoz, hogy pontosan meg tudjuk határozni, számotokra milyen szolgáltatások lesznek a legmegfelelőbbek, kérlek, üljünk le egy kötetlen beszélgetésre egy kávé, vagy egy üdítő mellett (vagy online), és beszéljünk arról, hogy Ti mit szeretnétek!

Áraim ceremóniamesterként:

Alapár: 180.000 Ft.
Tartalma: programterv (2 előzetes egyeztetéssel) és koordináció a vendégvárástól, legkorábban 16:00-tól 01:00-ig, játékok (maximum 2 játék az este során).

Teljes ár: 200.000 Ft
Tartalma: programterv több egyeztetéssel, szolgáltatói kapcsolattartás, teljes koordináció (akár 11:00 órától 01:00 óráig) és játékok.

Az árak a kiszállás díját nem tartalmazzák.

Amennyiben alaposabb, részletesebb segítségre van szükségetek a szervezés során, esküvői tanácsadóként is állok rendelkezésetere.

Ha más szolgáltatásomat is igénybe veszed (esküvői tanácsadás, szervezés, táncoktatás), kedvezményes áron (10.000 Ft kedvezménnyel) vállalom a ceremónia koordinálását.

A 2024. november 10-ig megkötött szerződésekre 15.000 Ft kedvezményt biztosítok.